Συλλογές
Τίτλος Acceleration of digital transformation in retail as an effect of the pandemic of COVID-19: case study of a company in entertainment industry
Εναλλακτικός τίτλος Ψηφιακός μετασχηματισμός στο λιανικό εμπόριο ως επίδραση της πανδημίας του COVID-19: μελέτη περίπτωσης εταιρείας στον κλάδο της ψυχαγωγίας
Δημιουργός Nassou, Dimitra-Panagiota, Νάσσου, Δήμητρα-Παναγιώτα
Συντελεστής Fraidaki, Aikaterini
Androutsopoulos, Konstantinos
Doukidis, Georgios
Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 26p.
Γλώσσα en
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11434
Περίληψη The project discusses how the COVID-19 pandemic has affected the business sector, especially retailers, and how they have adopted digital transformation strategies to cope with the new reality. The pandemic has caused many challenges for retail business, such as reduced physical store visits, lower sales rates, economic uncertainty, supply and demand mismatches, and increased online shopping. The project uses a framework developed by Professors Doukidis, Spinellis and Ebert in order to analyze the operations of a specific company in entertainment industry, before and after the pandemic. The framework consists of four pillars of digital transformation: the customer experience, the business model, the business processes, and the organization. The project also includes interviews with two executives from the company to obtain their perspectives on the changes that have occurred in their respective areas of responsibility. The project concludes with a discussion of the results and a proposed direction for companies with retail networks, based on the insights gained from the analysis and the interviews.
Η εργασία εξετάζει πώς η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει τον επιχειρηματικό τομέα, ιδίως τη λιανική, και πώς οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού για να αντιμετωπίσουν τη νέα πραγματικότητα. Η πανδημία έχει προκαλέσει πολλές προκλήσεις για τις επιχειρήσεις λιανικής, όπως μειωμένες επισκέψεις σε φυσικά καταστήματα, χαμηλότερα ποσοστά πωλήσεων, οικονομική αβεβαιότητα, αναντιστοιχίες προσφοράς και ζήτησης και αυξημένες διαδικτυακές αγορές. Η εργασία χρησιμοποιεί ένα framework που ανέπτυξαν οι καθηγητές Δουκίδης, Σπινέλλης και Ebert προκειμένου να αναλυθούν οι λειτουργίες μιας συγκεκριμένης εταιρείας στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, πριν και μετά την πανδημία. Το framework αποτελείται από τέσσερις πυλώνες ψηφιακού μετασχηματισμού: την εμπειρία του πελάτη, το επιχειρηματικό μοντέλο, τις επιχειρηματικές διαδικασίες και τον οργανισμό. Η εργασία επίσης περιλαμβάνει συνεντεύξεις από δύο στελέχη της εταιρείας για να παρουσιάσει τις απόψεις τους σχετικά με τις αλλαγές που έχουν συμβεί στους αντίστοιχους τομείς ευθύνης τους. Η εργασία ολοκληρώνεται με μια συζήτηση των αποτελεσμάτων και μια προτεινόμενη κατεύθυνση για εταιρείες με δίκτυα λιανικής, με βάση τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από την ανάλυση και τις συνεντεύξεις.
Λέξη κλειδί Ψηφιακός μετασχηματισμός
Ψηφιοποίηση
Πανδημία
Κορονοϊός
Digital transformation
Digitalization
Pandemic
Covid-19
Διαθέσιμο από 2027-05-10
Ημερομηνία έκδοσης 2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-05-10 14:18:42
Ημερομηνία αποδοχής 21-05-2024
Δικαιώματα χρήσης Three-year restricted area
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/